Na našich stránkach sú používané súbory cookies pre Vašu maximálnu spokojnosť pri prehliadaní. Odporúčame, aby ste ich akceptovali.

cancel

Ako nakupovať?

1. krok | nákupný košík

Do košíka môžete vložiť ľubovoľné množstvo produktov a kontrolovať ich množstvo a cenu. Tak okamžite vidíte, že koľko celkovo za nákup zaplatíte.

2. krok | údaje o zákazníkovi

Cieľom druhého kroku je informovať nás o tom, že kam si prajete, aby tovar bol doručený. Registrovaní užívatelia si môžu v profile uložiť viac doručovacích adries a s jediným kliknutím si zvoliť, na ktorú adresu musí objednaný tovar doraziť.

3. krok | spôsob doručenia

V tomto kroku si môžete vybrať spôsob doručenia objednaného tovaru.

  • Osobný odber
    Po skompletizovaní Vašej objednávky Vás budeme skontaktovať telefonicky alebo zmenou stavu objednávky na "Pripravený na osobný odber", kedy si môžete vyzdvihnúť Váš objednaný tovar.

  • Zásielkovňa - Z-Point
    Zásielkovňa je logistická spoločnosť, ktorá prevádzkuje výdajné miesta po celom Slovensku, v Čechách a iných krajinách EU. Môžu sa nachádzať v rôznych kamenných predajniach, kaviarňach či obchodných centrách.

  • Firemný rozvoz
    Patrí len pre vybrané mestá a obce. Doručenie prebieha PO-PI 19:00-22:00.

4. krok | spôsob platby

Predposledným krokom je výber platby. K dispozícii sú nasledovné spôsoby:

  • Platba v hotovosti pri osobnom odbere - Za tovar zaplatíte pri jeho prevzatí na našej adrese.
  • Platba v hotovosti pri doručení (dobierka) - Celkovú sumu za tovar uhradíte až pri preberaní zásielky.
  • Platba bankovým prevodom - Celkovú sumu za tovar uhradíte vopred. Tovar bude expedovaný až po prijatí platby na náš účet.

5. krok | dokončenie objednávky

Teraz už nezostalo nič iné, len prehliadnutie a potvrdenie kompletného súhrnu objednávky. Týmto okamžikom preberá náš systém Vašu objednávku.

O úspešne prevedenú objednávku Vás budeme informovať potvrdzujúcim e-mailom, v ktorom nájdete aj prihlasovacie údaje k nám do obchodu (pre prípadné zmeny v objednávke a informácie o stavu Vašej objednávky).

6. krok | zmeny v objednávke

Objednali ste si tovar o ktorý už nemáte záujem? Vybrali by ste si lepší model alebo prajete si zmeniť niečo iného vo Vašej objednávke? Kontaktujte nás telefonicky, e-mailom alebo napíšte správu k objednávke po prihlásení do obchodu.


Prajeme vám príjemný nákup!